Sabtu, 17 Oktober 2020

Mahathir Pun Tak Percaya

Apakah saya juga yang menghalang anwar. Dr mahathir tak percaya anwar ada cukup sokongan.

Anwar Ahead Of Mahathir In The Race For Pm8 Malaysia Today

Dari awal lagi bila anwar buat dakwaan kononnya dapat sokongan kukuh saya tak percaya.

Mahathir pun tak percaya. Dia memang taknak anwar naik. Tapi gunakan anwar dia nak plak. Dulu saya tak percaya sekarang pun tak percaya.

Dengan cara ini sampai bila bila pun usul saya tidak akan dibincang dalam dewan. Oktober 16 2020 2. Bekas perdana menteri dr mahathir mohamad berkata dia tidak percaya presiden pkr anwar ibrahim mempunyai sokongan kukuh untuk membentuk ke.

Dahulu pun dia buat macam tu dah. Jelas setelah ketepikan saya pun anwar tidak menang. Tambahnya lagi tak ada faedah untuk wakil rakyat bincangan perkara lain sekiranya kerajaan sekarang tak dapat bertahan lagi.

Oleh kerana saya tidak mungkin kemukakan usul saya dalam parlimen maka saya terpaksa siar usul ini dalam blog saya untuk tatapan orang ramai tulisnya di blognya hari ini. Untuk pengetahuan korang bekas perdana menteri dr mahathir mohamad sebelum ini telah pun mengemukakan usul tak percaya pada mei dan julai lalu namun perkara tersebut tak pernah dibahaskan. Kalau ada majoriti tak guna kita adakan satu usaha untuk menjatuhkan muhyiddin.

Kita tak ada majoriti nak buat vote of no confidence pun tak boleh tetapi sekarang ada tak tun dr mahathir menunaikan janji beliau untuk tidak mengemukakan undi tidak percaya terhadap tan sri muhyiddin. Mahathir berkata demikian dalam wawancara dengan utusan malaysia yang disiarkan hari ini. Saya tak fikir cukai korporat dan cukai pendapatan akan dapat mencapai separuh pun daripada angka normal ketika waktu biasa katanya.

Dulu saya tak percaya sekarang pun tak percaya kata mahathir mengenai 120 mp senior editor. Pada tahun 2008 pun anwar gagal. Mahathir siar usul undi tak percaya terhadap muhyiddin sebagai pm.

By mt webmaster on oct 1 2020 malaysia now dr mahathir mohamad mengatakan beliau tidak percaya presiden pkr anwar ibrahim mempunyai cukup sokongan ahli parlimen untuk menjatuhkan kerajaan perikatan nasional. Pada 23 sept lalu anwar mengumumkan dia mempunyai. Dalam perancangan anwar saya tidak ada tempat.

Dr mahathir berkata seperti yang diketahui ramai kenyataan anwar bahawa dia mempunyai cukup sokongan untuk menjadi perdana menteri adalah tidak benar. Bekas perdana menteri dr mahathir mohamad berkata dia tidak percaya presiden pkr anwar ibrahim mempunyai sokongan kukuh untuk membentuk kerajaan baru. Dulu mahathir cakap anwar kene tunjukkan cukup sokongan kalau nak jadi pm.

Yg paling teruk sokongan tu tak dtg dari mahathir pun. Sepatutnya kalau ko ikhlas dan jujur ko bagi lagi anwar sokongan bila anwar cakap macam tu. Tegas mahathir pemulihan ekonomi tidak akan terjadi dalam kadar segera sebaik negara memasuki tahun 2021.

Saya minta enam bulan ja itu pun ditolak. Sekali anwar cakap sokongan dah cukup terus gelabah mahathir. Berakhirlah sudah pengaruh orang tua jahat ni.

Matthias Chang Reveals Mahathir S Political Blunder And Grave Mistake Malaysia Today

Insider Muhyiddin May Call For Election Mahathir Is Ready The Third Force

Dr Mahathir Tak Percaya Anwar Ada Cukup Sokongan Malaysia Today

Dr Mahathir Sedia Letak Jawatan Kesal Sikap Biadab Pemandu Teksi

It Is Indeed An Honour To Receive Dr Mahathir Bin Mohamad Facebook

Selamat Tinggal Ppbm Kata Dr M Free Malaysia Today

Saya Tua Tetapi Tak Nyanyuk Kata Dr Mahathir Free Malaysia Today

The Real Reason I Support Mahathir The Third Force

Dr Mahathir Math And Science Lessons In English Are Crucial Building Blocks For Broadening Malaysian Students Horizons Malaysia Today

Tumpang Sekole Atok Dah Merajuk Kah

And The Winner Is Malaysia Today

Dap Played With Fire And Mahathir Burned Malaysia Malaysia Today

The Mahathir Lim Guan Eng Story What You Were Not Told The Third Force

Tun Mahathir Tidak Berdosa Bukan Seperti Najib The Third Force

Dr Mahathir Dakwa Najib Tidak Berundur Kerana Takut Dipenjara Mrm Pejuang Perdana Menteri Gambar

The Unspinners Kembali Dr Mahathir Akan Hijacked Pn Selepas Mahkamah Sabitkan Kesalahan Bossku

Mahathir Tak Ingin Mencalonkan Diri Karena Dia Bakal Berumur 98 Tahun Di Pemilu Malaysia Selanjutnya Halaman All Kompas Com

Dulu Saya Tak Percaya Sekarang Pun Tak Percaya Tun Mahathir Tidak Percaya Anwar Ada Sokongan Malaysian Update Berita Terkini Untuk Anda

Pin On Malaysian News


0 comments: