Minggu, 29 November 2020

Cybertropper Ph Sebar Fitnah Lagi

129 hits jamzuri ardani amanah berpegung teguh dengan keputusan mesyuarat majlis presiden pakatan harapan yang menerima formula ph plus keputusan itu diumum sendiri oleh pengerusi ph datuk seri anwar ibrahim semua yang amanah lakukan adalah. Patutlah ph memerintah 22 bulan sahaja penyokongnya bodoh dengan maklumat yang benar.

Peter Akan Saman Portal Kerana Sebar Fitnah Denyutreformasi

Dalam perkara ini pro dan kontra dan apabila kerajaan memutuskan perlu kerajaan melihat daripada banyak aspek kerana kerajaan yang melaksanakan perintah ini disamping melihat penularan covid 19.

Cybertropper ph sebar fitnah lagi. Fitnah itu adalah cara pakatan harapan mendapat sokong tak hairan bila pimpinan amanah pun pandai buat fitnah sekarang ini. Adakan mesyuarat buat keputusan baru jika tidak lagi mahu percayakan mahathir jangan sebar fitnah dan kebencian papar berkaitan pada 30 6 2020 jumlah. Cybertropper ph sebar fitnah lagi executive editor jun 16 2020 1 kuala lumpur datuk seri mahdzir khalid menafikan pernah mengeluarkan kenyataan provokasi yang ditularkan di media sosial.

Tiba tiba dalam kekecohan itu muncul gambar di bawah maka semua cybertrooper ph terkejut bagaikan seekor monyet ternampak wajah. 101 hits kuala lumpur datuk seri mahdzir khalid menafikan pernah mengeluarkan kenyataan provokasi yang ditularkan di media sosial pengerusi tenaga nasional berhad itu berkata. Cybertropper ph ni demi.

Cybertropper ph sebar kabinet pembangkang untuk alih isu janji manifesto executive editor ogos 10 2018 3. 111 hits kuala lumpur datuk seri mahdzir khalid menafikan pernah mengeluarkan kenyataan provokasi yang ditularkan di media sosial pengerusi tenaga nasional berhad itu berkata pihaknya sedang berusaha sebaik mungkin untuk menyelesaikan kegelisahan ra. Macai ph jangan bodoh kalau pemimpin kamu tak setuju jangan sebar fitnah ramai pimpinan ph terutama daripada dap tak setuju penggunaan atm membantu menguatkuasa stay at home.

Lebih lebih lagi menyokong anwar bermakna umno terpaksa kehilangan pas dan terpaksa sekapal pula dengan dap. Cybertropper ph sebar fitnah lagi papar berkaitan pada 16 6 2020 jumlah. Cybertropper ph sebar fitnah lagi papar berkaitan pada 16 6 2020 jumlah.

Tambah adam lagi pekerja kontrak ni akan buat tugas cybertrooper dan jadi team kepada ahli politik macam rahman dahlan dan lain lain lagi pemimpin umno dan bn untuk sebar fitnah dan propaganda terancang demi kepentingan politik. Selepas fitnah umno fitnah pas pula itu kerja hari hari cybertropper ph junior editor jun 16 2020 0 tindakan pihak tertentu meniru konsep bernama dan menyebarkan fitnah adalah jijik. Yang pelik dan lagi bodoh penyokong ph baca terus komen tanpa usul periksa maklumat itu betul atau salah.

Suara Rakyat Kantoi Fitnah Lagi Antara Contoh Berita Facebook

Kedahlanie July 2019

Pakatan Harapan Goyah Tiada Pelan Hadapi Pru 14

Fitnah Jahat Umnopas Terhadap Ph Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Memang Ada Banyak Kemungkaran Dan Pemuda Amanah Terengganu Facebook

Politik Itu Syok Pis Posts Facebook

Shahbudin Dot Com Apa Lagi Selepas Ini Atau Lebih Baik Najib Keluar Umno

Rozi Muhamad Adun Pas Mohon Maaf Lepas Sebar Berita Palsu Fitnah Tpm Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Cybertrooper Rba Dap Kena Tahan Sebab Hina Raja

Fitnah Jahat Umnopas Terhadap Ph Halaman 3 Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Sumbangan Dana Wang Kepada 50 Pelajar Luar Negara Bagi Menampung Kos Penerbangan Pulang Ke Malaysia Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Fitnah Jahat Umnopas Terhadap Ph Halaman 5 Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Kesatuan Yang Buatkan Ph Demam Tak Kebah

Ar Risalah الــرســالـة Cybertropper Ph Macam Ayah Nabi Ibrahim Sendiri Buat Sendiri Sembah

Fitnah Jahat Umnopas Terhadap Ph Halaman 6 Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Suara Rakyat Tu Dia Inilah Pengerusi Tabung Haji Facebook

Facebook

Nak Kena Bodoh Dlu Kew Baru Bleh Jd Anti Pakatan Harapan Facebook

Kedahlanie January 2020


0 comments: