Sabtu, 28 November 2020

Khalid Samad Kena Sekolah Dengan Najib

Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on youtube. Lim kit siang kena hentam dengan najib lagi.

Keputusan Upsr Diumumkan 17 November Mrm Couple Photos Islam Couples

Awok kiter channel 61 090 views.

Khalid samad kena sekolah dengan najib. Penangan berita neelofa. Sejarah tidak berbohong iaitu yang khianat mandat rakyat ialah pakatan hancing yang membentuk kerajaan selepas pru 14 dengan kluster lompat parti. Covid19 khalidsamad najibrazak ini bahayanya bila menteri tak reti membaca berita betul betul.

Sudah tiba masa ambil tindakan mahkamah terhadap tun m shafee abdullah berita. Najibrazak khalidsamad covic19 susulan langkah singapura menutup sekolah dan kebanyakan tempat kerja selama sebulan. Sebenarnya cara untuk menjamin kestabilan hanya satu umno kena berbincang dengan ph malaysia dateline pengarah komunikasi amanah khalid samad berpendapat umno di perak perlu berbincang dengan pakatan harapan ph bagi menyelesaikan kemelut politik di negeri itu.

Khalid samad tidak berpuas hati dengan bantuan ransangan pm dan masih salahkan najib kerajaan pintu belakang ahli parlimen shah alam dan juga bekas menteri wilayah persekutuan menyatakan rasa tidak senang dengan pakej ransangan tersebut dan terus menyerang bekas perdana menteri keenam ds najib. Khalid samad kena lagi dengan bossku najib razak duration. September 03 2020 5.

Lid tak faham bahawa 5 084 perserta acara tabligh yang di. Menurutnya langkah itu selaras dengan penegasan sultan perak sultan nazrin muizzuddin shah yang mahukan kestabilan. Ini kerana menurut najib yayasan itu seolah olah tidak peka dengan bentuk bantuan yang disalurkan kepada penerima bantuan yang terdiri daripada murid kategori miskin.

Khalid samad kena halau dengan speaker baru july 13 2020 july 13 2020 rhg 0 comments artharun. Khalid samad sejak pagi lagi cuba mencetuskan kekecohan dengan beberapa kali berucap tanpa kebenaran dan memperlekehkan keputusan timbalan speaker. Tak serik serik khalid samad asyik kena aje dengan najib razak.

Najib persoal yayasan diterajui khalid samad. Khalid ni akal tak ada kot. Najib razak mr.

Khalid samad kena sekolah dengan najib lagi senior editor. Datuk seri najib tun razak mempersoalkan kecelaruan sebuah yayasan yang dipengerusikan oleh menteri wilayah persekutuan khalid abdul samad.


0 comments: